domingo, 29 de enero de 2012

Wild horses - The Rolling Stones

Cuando alguien hace la mítica pregunta de ¿eres de los Beatles o de los Rolling Stones? yo no tengo ninguna duda: Beatles a muerte. ¿Y vosotros?

Sin embargo, mi fanatismo pro-beatles no me impide apreciar una canción de los Rolling Stones de vez en cuando :P En concreto hoy os traigo la canción Wild Horses, que descubrí hace poco más de una semana (si, avergonzada me hallo....) y que no he podido dejar de escuchar.


Childhood living is easy to do
The things you wanted I bought them for you
Graceless lady, you know HOW I am
You know I can't let you slide through my hands

Wild horses couldn't drag me away
Wild, wild horses, couldn't drag me away

I watched you suffer a dull aching pain
Now you've decided to show me the same
But no sweet, vain exits or offstage lines
Could make me feel bitter or treat you unkind

Wild horses couldn't drag me away
Wild, wild horses, couldn't drag me away

I know I dreamed you a sin and a lie
I have my freedom, but I don't have much time
Faith has been broken, tears must be cried
Let's do some living after love dies
Wild horses couldn't drag me away
Wild, wild horses, we'll ride them some day


Wild horses couldn't drag me away
Wild, wild horses, we'll ride them some day


PD. Hay otra versión de la canción hecha por Alicia Keys y un tal Adam Levine. No es que esté mal, pero personalmente prefiero la original. Aquí ya va en gustos.....

1 comentario:

  1. Grande Alicia!!! :D
    pero no has escuchado LA versión: http://www.youtube.com/watch?v=tWJyk40Y2Zw

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...